Wednesday, February 23, 2011

CONTEST MUNCUNG PALING CUN HABIS

Assalamualaikum.

Harini, saya dengan bangga dan megahnya mengumumkan....

bahawasanya saya telah meng-join-kan diri dalam pertandingan..

CONTEST MUNCUNG PALING CUN HABIS!


Gahaha. Sangat tak boleh bla tajuk contest ni. Paling cun habis. Entah camne la agaknye muncung aku yang dah cun paling maksimum tahap cicak uh.

Oh ye, penganjurnya iaitu cik Wawawinkie ni da tetapkan beberapa syarat mudah.

1) Follow dia
2) Buat entri then link kan kat dia
3) Taruk banner macam kat atas tu
4)  Letak gambar SENDIRI (jangan nak ngade taruk gambar orang lain eh. babap kang!)
5) Tag 5 orang kawan
6) Habis.

Senang kan? So, jomla join reramai mengsesakkan blog cik WawaWinkie tuh untuk join contest ni, tapi make sure sebelum 28 FEBRUARI 2011.


Gambar Hanim Nordin yang bermuncungkan paling cun habis. Haha.

Muncung je lebih, cun nyer entah ke mana. Hee. Ramai jugaklah anonymous2 yang salu cakap aku suke sangat buat muncung itik, so tula juge antara reason aku join contest ni. Heheh. 

Nak tag member:
Rozel

Terima kasih. Babai. ;D


Thank you for reading! Love, Hanim :)

0 109 orang komen: