Monday, August 15, 2011

Menceburi bidang online biz menjual shawl.

Salam.

Serious dah lama gila tak update blog. Ni semua gara-gara online biz lah. Sekarang, aku ada buat biz sikit-sikit, saje tambah pengalaman, tambah pendapatan as a student. Before this, aku ada bukak satu online blogshop, tapi kat blog jela, tak tayang kat FB pun. Ni dia.

Blog ni khas untuk anda-anda yang shukkeee sangat pakai lens. Harga pun murah. Bayangkanlah sebelum ni aku jual RM37, sekarang ni aku jual harga RM27 je! Macam harga borong pulak kan. Nak macam-macam colour pun boleh. Tapi betul, lens ni import from Korea, 100% original. Kebanyakan lens yang jual ada yang import dari China, confirm fake kan. Haritu aku pegi TS, kat satu booth memang dia jual lens je. Kat belah kiri semua yang fake, yang belah kanan baru betul original punya. Bayangkanlah kalau ada jugak orang beli fake punya, silap-silap nanti kang dapat kanser mata, sape pulak nak jawab nanti. Haaaiyookk. Yang pasar malam punya aku tak taula.

Ni antara contoh-contoh lens yang aku jual :)






Kalau minat bolehla singgah SINI


Haa. Ni yang aku tengah buat sekarang. Ni hasil daripada perbincangan aku dengan member aku, Peah, nak bukak satu online shop. Tapi bukan kat blog la. Remeh kot. Takat kat FB jela yang mampu. Kitorang masing-masing pun student kan, ada komitmen lain. Kiranya ni job sampingan la. Kitorang jual SHAWL, INNER, and coming soon accessories comel. Shawl yang kitorang jual cantik-cantik kot, tiba-tiba rasa macam taknak jual, rasa nak ambik je semua. Hee. Cuba usha sikit.












So kepada sesiapa yang rasa tak tahan nak beli, bole cepat-cepat order okay. Jangan lupa klik 'like' kat page kitorang. Sangat terharu sape yang picit-picit butang like tu. Hee.

Terima kasih :)

Thank you for reading! Love, Hanim :)

2 109 orang komen:

fatyn rozel said...

beb.lens harga rm27 tu sampai bila eh?

♥ hanimnordin said...

until further notice. Bole tempah kalau berminat :)