Tuesday, May 24, 2011

Penah tak korang terpakse like komen kat FB?

Salam. Hee. Tajuk kat atas ni aku buat sebab aku pon salu buat keje2 tak senonoh ni. Tapi aisehmann, bole lak kantoi ngan sumone ni.
 
Free-free je kena 'Liking a Person's Comment Is A Way To End A Comment'. Haha. sumpah tak tau nak cakap pe da pastuh. Ade 2 je possibility :

1) Kalau mengaku, sah-sah la nanti : 'Bapak ah budak ni, sombong nak mampus, cakap cam bagus2 jer, ingat aku nak kawan ngan ko sangat ke? Tuihhh!'

2) Kalau TAK mengaku, nanti aku menipu, ahhhh.. aku telah berbohong! Yang sane mesti cakap : 'Nampak sangat nak jaga hati aku. Cehh. Macam ak taktau je'.

Hahh. Mane korang nak pilih? Ce cakap ce cakap. Akhirnye aku decide la pilih yang baik sikit. Aku amek option no 2. Aku reply ah, buat lah page kat FB, mesti ramai yang like. Tapi tak sangke ayat aku tuh membuatkan aku lebih KANTOI taknak reply komen dye. Gahaha.

Bukan aku taknak komen kot, taktau & takde mende nak cakap ape. So the best way daripada tak reply langsung, bek aku tekan LIKE je. Bijak tak. Heheh. Aku tau ramai gak yang wat keje2 tak berpekdah cani. Salunye golongan ni adelah mereka yang salu nak jaga hati orang. Eceh. Nak puji diri sendiri baik plak kan. Pasan! Tapi siyes betol, kalau aku jaat, aku tak reply terus. Ye dak?

Tapi aku suke menge-LIKE kan page2 sengal kat FB, sebab memang mende2 tuh salu aku cakap pon, lagipon nanti dapatla gune bile nak komen kenakan member. Contoh die cani (amek kat FB kazen ak) :
Heh. Punyela banyak main budak2 nih, smpai kazen aku yang pompuan uh malas nak layan. Haha. Saba ye dik. :)

So kalau sesiapa mengalami situasi di atas, pilihla cara terbaik nak elakkan diri korang daripada kantoi malas nak reply komen orang. To encik di atas, sori ek. Kalau ada bende nak borak, serious memang orang reply. Hee. Jangan marah haa, nanti kene jual.
Thank you for reading! Love, Hanim :)

2 109 orang komen:

Syazwan Che Deraman said...

hehehe..saya punya kes pon sama..tak tahu nak komen ape..like aje:)

Anonymous said...

pling la,.cm knl je kn,..hehe