Sunday, May 29, 2011

cara mudah nak repair henset korang kalau takde bunyi

Hello guys.
Pernah tak korang mengalami masalah henpon tak berbunyi?
Speaker rosak?
Kalau orang kol korang tak dengar?
Tak cukup bajet?
Nak harga murah?
Repair kat kedai cina mahal?

Nak tau camne?
Ikutilah tips mudah dan kreatif daripada Hanim Nordin.

1) Korang hanye perlu keluakan duet sebanyak 10 sen sahaja.
2) Pergi ke kedai untuk beli getah. Kalau malas, usha kat dapur mane tau mak banyak simpan getah pasar spare ke.
3) Ikat kat area speaker korang yang dah longgar uh.
4) Make sure ketat.

Nanti rupe henset korang camni :
Hee. Kreatif? Well. Haha. Tak kisahla buruk, janji boleh pakai kan kan.

Thank you for reading! Love, Hanim :)

4 109 orang komen:

zulhaidi said...

ces..ingat seyes taw...kene plak ...huhuh

zulfadli zulkifli said...

kreatif2...
hahaa..

Hanim Nordin said...

wakaka. terkene jugak. :P mekaseh2

'Irfan said...

erk,..ikat cmne tuh?haha