Saturday, May 28, 2011

Aku menyanyi lagu ASLI??!!

Hai shumer. Arini aku nak cakap yang aku dipilih secara rawak dengan member aku yang aku akan menyanyi as wakil classmate time malam kebudayaan trip nak gi thailand nanti. Dahla MENYANYI, bukan lagu biasa, LAGU ASLI lak tuh.

Perghhh!

Tula akibat dulu time ade kuliah kat fac, aku ngan Fad sebok cari mic kat lecturer hall, bile takde orang, line clear, bantai nyanyi. Dah tu siap buat macam artis pemes, siap panggil audience nyanyi skali tepuk tangan sama-sama. wakaka. Perasan lebey.

Nway, nanti aku maybe nyanyi lagu CANDAK by Syura kot. Ade tak sape-sape yang sudi nak aja aku nyanyi? Aku tak pena kot nyanyi-nyanyi depan audience ni. Setakat dalam jamban bole ah derr.Pliz pliz pliz. (muke kesian)

P/S: To my fren, IYLIA, kite nyanyi lagu candak! haha
Thank you for reading! Love, Hanim :)

4 109 orang komen:

senorita zanie said...

cool ah. lembutkan suara n cari lenggok sket. insyallah dapat. lagua asli senang sbb lirik 1 bait pendek jer. senang nk buat lengook. try ek. :)

♥ hanimnordin said...

yeah? tu ah. da nyanyi lagu syura kan, lenggok dye sebeban kot. tgh cube nk buat2 lenggok dye. thanx zanie :)

senorita zanie said...

tp jgn jd klon syura plak. hehe. pape pun best of luck! :)

♥ hanimnordin said...

orait zanie. jd klon kak ani ah. haha. nway, thanx :)