Monday, June 4, 2012

Operation After Final Examination!

Assalamualaikum.

Operation? Nak bedah ke?Operate apa? Oh no no. Operation yang aku cakap ni is Ops! Photoshoot! Muahaha. Poyo gila.

Tapi before that, nak cakap, saya, tuan empunya blog akan update blog right after my finals had done. Lameeee gileeee tak update blog sebab busy sangat. Lagipun selalu sangat bukak blog BBS, so takde masa nak handle blog lembupadat ni. Haha. Alah lagipun siapa je nak baca blog aku, berhabuk usang, entah, tetiba je rasa nak share banyak cerita about my semester 4 activity. Banyak gilaaa yang have fun, but yet, fun tu jadi kurang sebab few incident gaduh. Urgh. I just hate fighting. Penat tau tak tiap2 sem nak gaduh dengan kau, orang yang sama pulak tuh. -_______-'

Okay back to the story line. (ceh terpengaruh nak cakap omputeh sebab baca blog member aku. HAHA)

After finals tu aku cadang nak ajak member2 aku pergi photoshoot, tapi sendiri2 jela. Buat kerja gila sebelum balik cuti 3 bulan. Yeahhh. Keluar macam ala-ala nak pergi dinner dengan tema colour de bloque. Photoshoot pun bukanlah macam ala2 model gituh, tapi sesaje nak simpan gambar kenangan kan. Hee. Tak sabar2. Tapi exam pun baru habis satu paper. Gaya macam esok nak habis exam je.

menanti detik-detik habis exam. lama lagiiiii T_T


Till then, bye. :)
Thank you for reading! Love, Hanim :)

0 109 orang komen: