Thursday, June 7, 2012

Go Malaysia Go Dutch Lady Challenge!

Assalamualaikum.

Tau tak korang?

Sempena dengan Olimpik 2012 kat London nanti, pihak Dutch Lady telah mengadakan kempen yang bernama 'Go Malaysia Go!' . Mereka akan kumpulkan rekod sebanyak 10,000 cheers bagi menyokong dan support kontinjen Malaysia kat sana nanti. Selain tu, kempen ni juga nak dimuatkan dalam Guinness World Record. So macam-macam tempatlah yang dorang pergi nak kumpulkan cheers ni. Bukan sikit woh, banyakkk sangat!


And salah satu tempat yang dorang jelajah ialah Universiti Malaya. Tempat aku belajar. Kebetulan time tu pulak kat UM ada Hari Keusahawanan, macam karnival jugak lah. And secara tak langsung aku pun take part untuk kempen ni!

Serious time mula-mula nak buat tuh sangat malu kot, sebab kena semangat gila. Aku nak lari, then member tolak-tolak, aku lah yang kena. Cet. Mula-mula aku buat dulu, malu-malu cicak, dah lah zaman tengah memboolat, selekeh, panas, tapi demi mendapatkan hadiah FREE, aku buat jugak. Gahaha. Last2 kawan2 aku yang tolak aku tadi semua kena buat. Muahaha padan muka korang. Ingatkan ape lah yang FREE sangat, mungkin dapat kotak dutch lady selambak ke, rupanya alahai buka nota kecik je. Takpela. Janji hado. ;)

Nila video kitorang yang kena. Maluuuu gilaaaaa time dapat tau dorang upload kat utube. Aku lah menjerit macam tarzan je siap kuak mulut tuh nak bagi suara kuat. Ah. Pedulikan orang nak cakap aku bini tarzan ke hape. Janji aku dapat adiah pree. Haha.

bini tarzan yang tembam baru lepas pantang

bini no 2 tarzan tengah gayut pokok


pewaris ultraman yang paling muda

mat memang semangat bab2 cani -.-'

amekaww dye zoom bibir je

dekat gila muka zoom. haha

Ni semua muka budak-budak kelas aku.Ni je yang aku jumpa. Yang lain cis terselamat. Papepun, time kasih Dutch Lady Malaysia bagi buku nota comel. Lain kali bagila sekotak susu dutch lady pulak. HAHA

Ok babai!
Thank you for reading! Love, Hanim :)

0 109 orang komen: