Tuesday, January 21, 2014

That Kind of Malas Feeling

Assalamualaikum.

Yup. Tulah benda aku nak cakap sekarang. Mood malas aku semakin menjadi-jadi. Nak-nak tengah duduk rumah ni. Aku ada habit yang tak berapa nak stabil, bila rajin tu memang terlampau rajin. Bila malas tu malas keterlaluan. Sangat tak balance.

Sekarang ni, even tengah cuti, actually banyak je kerja yang kena buat, nak-nak FYP (Final Year Project) a.k.a tesis yang memang selonggok kerja tunggu turn nak kena siap. Haaaaa. Tulah, aku bila dah duduk rumah, mood malas memang sangat membuak. Pagi bangun lepas sarapan, online kejap guna handphone. Then main game pulak (sejak dah download Where's my mickey?) so memang lama la duduk melepak. Pastu bila dah sambung tengok HBO, Cinemax, Astro Warna pulak, tercegat depan TV. Then lunch, sambung lagi tengok tv, takpun online. Pastu minum petang, pastu dah malam. Haaa. Bila kala tah nak buat kerja.

So bila mood rajin aku datang, time2 tengah mandi memang dah list macam2 dalam kepala konon-konon nak setelkan semua and menjadi insan yang berguna, haha. Mimpi. Bila lepas mandi turun bawah, dah mengadap TV, memang tak jadi kerja.

Yeah entri takde motif. Saje je nak tulis satu entri so that mungkin boleh membangkitkan mood rajin aku balik. Eheh. Bosan. Kadang-kadang jealous gila dengan member yang sangatlah bersemangat sepanjang masa. Camne tah dorang boleh dapat mood-mood rajin yang berkekalan sepanjang masa.

Do you ever feel the same lazy mood day that I was?

Bercamwhore bersama Zue bila dah start bosan time practical kat PPUM




Semoga berubah.


Thank you for reading! Love, Hanim :)

0 109 orang komen: